Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.

Center for Professional Learning

Доступний постійно

ПРО КУРС

Що саме педагог може зробити зараз для своїх учнів? Як допомогти дітям в контексті війни? Чи може навчання не тільки надавати знання, а й забезпечети підтримку? 

Якщо для вас актуальні ці запитання – запрошуємо на навчання!  

Це 5-годинний курс для вчителів та педагогів, які працюють з дітьми, що зазнали вимушенного переміщення. 

Долучитися до нього і набути нові знання буде корисно всім, хто працює, навчає, виховує та доглядає за дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку в навчальних закладах та поза ними.

Мета курсу – розвинути навички викладання, які в практичній педагогічній діяльності сприятимуть благополуччю дітей і їх успіху в навчанні.

Програма надає доступ до якісних знань тим дорослим, що піклуються про дітей у контексті війни. 

Цей курс про:

  • налагодження зв’язків з учнями;
  • принципи соціально-емоційного навчання;
  • створення якісного, цілісного і одночасно веселого навчання;
  • турботу як про дітей, так і про дорослих, в тому числі про себе;
  • впровадження психосоціальної підтримки для близьких.

Матеріали розроблені так, щоб підтримати педагогів у контакті з дітьми, коли їх контекст може включати стрес і травму. 

Після проходження курсу ви зможете:

  • надавати психосоціальну підтримку для формування психологічної стійкості дітей в умовах кризи;
  • інтегрувати у свої заняття прості та прикладні техніки психосоціальної підтримки та соціально-емоційного навчання.

Матеріали онлайн-курсу створені Центром Професійного Навчання (Center for Professional Learning) та адаптовані до контексту України лідерами Комʼюніті Практиків українських вчителів, вихователів та практичних психологів за підтримки Українського Інституту Розвитку Освіти.

ПРОГРАМА КУРСУ 

Модуль 1. Психосоціальна підтримка (ПСП)
1.1 Цілі
1.2 Що таке психосоціальна підтримка?
1.4 Благополуччя: що дає можливість почуватися добре?
1.5 Практики благополуччя для педагогів та вихователів
1.6 Термінологія: стрес, травма та стійкість
1.7 Що можуть зробити педагоги?
1.8 Інтервенції психосоціальної підтримки (ПСП)
1.9 Історії: потреби та інтервенції

Модуль 2. Соціально-емоційне навчання (СЕН)
2.1 Цілі
2.2 Що таке соціально-емоційне навчання?
2.3 Чому СЕН?
2.4 Компетенції та інтервенції СЕН
2.5 Історії: яку компетенцію СЕН тут можна посилити?

Модуль 3. Створення цілісного навчального простору
3.1 Цілі
3.2 Що таке якісне та цілісне навчання (холістичне навчання)?
3.3 Знайомство зі своїм стилем іикладання
3.4 Побудова зв'язку з учнями
3.5 Навчання в процесі ігор
3.6 Навчатись, граючись: предмети
3.7 Навчатись, граючись: соціальні та емоційні навички
3.8 Безпечний навчальний простір

Модуль 4. Підсумок курсу
4.1 Підсумок курсу, перевірка досягнутих цілей
4.2 Фінальне тестування
4.3 Заключні роздуми
4.4 Подяка

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Злата Громова

Злата Громова

Ліна Сіранчук

Ліна Сіранчук

Наталія Гуменюк

Наталія Гуменюк

Наталія Вовкула

Наталія Вовкула

Аліса Верещагіна

Аліса Верещагіна

Жанна Пищик

Жанна Пищик

Уляна Козачок

Уляна Козачок

Анастасія Лужецька

Анастасія Лужецька

Софія Бирич

Софія Бирич

Таїса Конєвська

Таїса Конєвська

Володимира Махукова

Володимира Махукова

РОЗРОБНИКИ КУРСУ

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так. Все, що тобі знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відео.

В який час будуть проходити заняття?

Відео, завдання курсу, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так. Для отримання сертифікату про успішне завершення курсу потрібно набрати 80% або більше правильних відповідей у фінальному тестуванні. Вказання кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.