Благополуччя та захист дітей

Center for Professional Learning

Доступний постійно

ПРО КУРС

Ваша відповідальність як вчителя – зробити класну кімнату безпечним когнітивним, соціальним, емоційним, фізичним та поведінковим простором.

Після закінчення цього концентрованого курсу ви зможете:

  • виявити фактори ризику та захисту у житті дітей;
  • створити та підтримувати безпечні, продуктивні навчальні простори для дітей;
  • визначити ключові ознаки позитивних методів виховання;
  • спроєктувати свій навчальний простір, щоб краще піклуватися про благополуччя та захист дітей.

Під час навчання ви можете працювати у власному темпі, це курс для самостійного дослідження. Для його проходження потрібно в середньому 5-6 годин. Додатковий час може знадобитися вам для глибокої взаємодії з активностями курсу.

Цей курс було розроблено за допомогою Навчального пакета INEE для вчителів в умовах кризи, разом з адаптацією цих оригінальних ресурсів, створених Центром Практичного Навчання у співпраці з Єзуїтською Службою Біженців. Ми вдячні як консорціуму INEE/TiCC, так і JRS за надання відкритого доступу до контенту. 

Ми сподіваємося, що цей онлайн-курс сприятиме продуктивному поширенню та адаптації цього набору інструментів для підтримки навчання вчителів і благополуччя дітей.

ПРОГРАМА КУРСУ 

Модуль 1. Потреби та права дитини

  • Благополуччя
  • Потреби та права дитини
  • Фактори захисту та ризику

Перший модуль присвячений правам та потребам дитини. Дізнавшись про них, ви виконаєте активності, щоб краще зрозуміти фактори захисту та ризику, які пов'язані з роллю та відповідальністю вчителя в захисті дітей. 

Після закінчення ви зможете:

  • визначати потреби й права дитини, фактори захисту та ризику;
  • описувати роль вчителя як носія обов'язків щодо захисту прав та благополуччя дитини;
  • виявляти, відстежувати та реагувати на ознаки дистресу учнів.


Модуль 2. Безпечне середовище для дітей

  • Відчуття безпеки
  • Вступ до соціального та емоційного навчання
  • Соціальні та емоційні навички та стратегії навчання
  • Момент уважності
  • Виявлення факторів ризику в наших школах
  • Питання фізичної безпеки: тілесні покарання

У другому модулі ви розглянете, як створити соціально та емоційно безпечне середовище для дітей. Дізнаєтеся, що означає почуватися в безпеці. Ознайомитеся з концепцією соціального та емоційного навчання. 

Після закінчення модуля ви зможете:

  • пояснювати іншим поняття «соціальне та емоційне навчання» та його п'ять основних компетенцій;
  • пояснити важливість використання соціального та емоційного навчання для підтримки добробуту учнів;
  • випробувати стратегії щодо використання соціального та емоційного навчання в класі;
  • зробити школу та клас безпечними фізично, поведінково, соціально/емоційно та когнітивно;
  • аргументувати шкідливий вплив сексуального та гендерного насильства та тілесних покарань.


Модуль 3. Позитивне виховання

  • Стратегії управління класом (чіткі очікування)
  • Стратегії управління класом (позитивна дисципліна)
  • Повертаючись до створення безпечного простору для навчання
  • Сценарії управління класом

В модулі 3, спираючись на вивчене в попередніх модулях, ви дізнаєтеся про те, як зробити класні кімнати безпечним простором. Для цього розглянете поняття позитивного виховання як інструменту для подолання асоціальної поведінки. 

Після закінчення модуля ви зможете:

  • створити міцну спільноту в класі, використовуючи ефективні стратегії управління;
  • використовувати позитивне виховання для подолання асоціальної поведінки.


Модуль 4. Пошук подальшої підтримки для дітей

  • Боротьба зі стресом
  • Aктиви громади
  • Подолання складних ситуацій

У заключному модулі визначаються локальні ресурси, які сприяють захисту та благополуччю дітей та дають можливість виконувати вашу роботу як вчителів, захисників та помічників для учнів і спільнот.

Після закінчення модуля ви зможете:

  • реагувати на порушення та повідомляти про них;
  • визначити наявні ресурси вашої громади, які сприяють захисту та благополуччю дітей;
  • реагувати на порушення та повідомляти про них.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ

Джулі Каспер

Джулі Каспер

Сертифікована викладачка Національної Ради з англійської як іноземної мови для підлітків та молоді. З 2005 року активно займається освітою біженців. Керівниця програми Академії для вихователів біженців у Центрі Професійного Навчання.

РОЗРОБНИКИ КУРСУ

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Курс безкоштовний?

Так. Все, що тобі знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відео.

В який час будуть проходити заняття?

Відео, завдання курсу, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.

Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?

Так. Для отримання сертифікату про успішне завершення курсу потрібно набрати 80% або більше правильних відповідей у фінальному тестуванні. Вказання кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.

Які ще курси пропонуються в цій серії?

Запрошуємо зареєструватися та пройти навчання на курсах:
«Травмообізнані: практики для вихователів і вчителів»
«Травмообізнані: вплив травми на розвиток дітей раннього віку»
«Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.»