ПРО КУРС
Ваша відповідальність як вчителя – зробити класну кімнату безпечним когнітивним, соціальним, емоційним, фізичним та поведінковим простором.
Після закінчення цього концентрованого курсу ви зможете:
- виявити фактори ризику та захисту у житті дітей;
- створити та підтримувати безпечні, продуктивні навчальні простори для дітей;
- визначити ключові ознаки позитивних методів виховання;
- спроєктувати свій навчальний простір, щоб краще піклуватися про благополуччя та захист дітей.
Під час навчання ви можете працювати у власному темпі, це курс для самостійного дослідження. Для його проходження потрібно в середньому 5-6 годин. Додатковий час може знадобитися вам для глибокої взаємодії з активностями курсу.
Цей курс було розроблено за допомогою Навчального пакета INEE для вчителів в умовах кризи, разом з адаптацією цих оригінальних ресурсів, створених Центром Практичного Навчання у співпраці з Єзуїтською Службою Біженців. Ми вдячні як консорціуму INEE/TiCC, так і JRS за надання відкритого доступу до контенту.
Ми сподіваємося, що цей онлайн-курс сприятиме продуктивному поширенню та адаптації цього набору інструментів для підтримки навчання вчителів і благополуччя дітей.
ПРОГРАМА КУРСУ
Модуль 1. Потреби та права дитини
- Благополуччя
- Потреби та права дитини
- Фактори захисту та ризику
Перший модуль присвячений правам та потребам дитини. Дізнавшись про них, ви виконаєте активності, щоб краще зрозуміти фактори захисту та ризику, які пов'язані з роллю та відповідальністю вчителя в захисті дітей.
Після закінчення ви зможете:
- визначати потреби й права дитини, фактори захисту та ризику;
- описувати роль вчителя як носія обов'язків щодо захисту прав та благополуччя дитини;
- виявляти, відстежувати та реагувати на ознаки дистресу учнів.
Модуль 2. Безпечне середовище для дітей
- Відчуття безпеки
- Вступ до соціального та емоційного навчання
- Соціальні та емоційні навички та стратегії навчання
- Момент уважності
- Виявлення факторів ризику в наших школах
- Питання фізичної безпеки: тілесні покарання
У другому модулі ви розглянете, як створити соціально та емоційно безпечне середовище для дітей. Дізнаєтеся, що означає почуватися в безпеці. Ознайомитеся з концепцією соціального та емоційного навчання.
Після закінчення модуля ви зможете:
- пояснювати іншим поняття «соціальне та емоційне навчання» та його п'ять основних компетенцій;
- пояснити важливість використання соціального та емоційного навчання для підтримки добробуту учнів;
- випробувати стратегії щодо використання соціального та емоційного навчання в класі;
- зробити школу та клас безпечними фізично, поведінково, соціально/емоційно та когнітивно;
- аргументувати шкідливий вплив сексуального та гендерного насильства та тілесних покарань.
Модуль 3. Позитивне виховання
- Стратегії управління класом (чіткі очікування)
- Стратегії управління класом (позитивна дисципліна)
- Повертаючись до створення безпечного простору для навчання
- Сценарії управління класом
В модулі 3, спираючись на вивчене в попередніх модулях, ви дізнаєтеся про те, як зробити класні кімнати безпечним простором. Для цього розглянете поняття позитивного виховання як інструменту для подолання асоціальної поведінки.
Після закінчення модуля ви зможете:
- створити міцну спільноту в класі, використовуючи ефективні стратегії управління;
- використовувати позитивне виховання для подолання асоціальної поведінки.
Модуль 4. Пошук подальшої підтримки для дітей
- Боротьба зі стресом
- Aктиви громади
- Подолання складних ситуацій
У заключному модулі визначаються локальні ресурси, які сприяють захисту та благополуччю дітей та дають можливість виконувати вашу роботу як вчителів, захисників та помічників для учнів і спільнот.
Після закінчення модуля ви зможете:
- реагувати на порушення та повідомляти про них;
- визначити наявні ресурси вашої громади, які сприяють захисту та благополуччю дітей;
- реагувати на порушення та повідомляти про них.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ
Джулі Каспер
Сертифікована викладачка Національної Ради з англійської як іноземної мови для підлітків та молоді. З 2005 року активно займається освітою біженців. Керівниця програми Академії для вихователів біженців у Центрі Професійного Навчання.
РОЗРОБНИКИ КУРСУ
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
Курс безкоштовний?
Так. Все, що тобі знадобиться, – доступ до мережі інтернет на швидкості, достатній для перегляду відео.
В який час будуть проходити заняття?
Відео, завдання курсу, форум і можливість отримати сертифікат доступні в будь-який час.
Чи зможу я отримати сертифікат по завершенню цього курсу?
Так. Для отримання сертифікату про успішне завершення курсу потрібно набрати 80% або більше правильних відповідей у фінальному тестуванні. Вказання кредитів ЄКТС на сертифікаті не передбачено.
Які ще курси пропонуються в цій серії?
Запрошуємо зареєструватися та пройти навчання на курсах:
«Травмообізнані: практики для вихователів і вчителів»
«Травмообізнані: вплив травми на розвиток дітей раннього віку»
«Я і якісне та цілісне навчання. Соціально-емоційне навчання і психосоціальна підтримка.»